FORTRYDELSESRET OG REKLAMATION

Du har 60 dages fortrydelses- og ombytningsret gældende fra den dag, du modtog varen(e) eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. Du kan også fortryde eller bytte et køb, selvom det drejer sig om udsalgsvarer.

Du skal inden for 60 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved ([email protected] / 42716600 eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.  

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

I forbindelse med returnering af varer bedes følgende oplyst for at lette behandlingen:
 

  • Ordrenummer
  • Hvilken størrelse, farve eller lignende som skal byttes til (ved ombytning).
  • Din banks registrerings- og kontonummer (ved fortrudt køb). Vi sætter pengene ind på dit kreditkort igen.
  • Evt. ny leveringsadresse (f.eks. hvis du har fået varen som gave)
  • Du kan også vælge at bruge vores retur portal via Shipmondo LINK

 
Du skal selv afholde de omkostninger, som er forbundet med returnering af varerne. Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt
under én ordre.

Bemærk : Wahoo Support  Ved reklamation bedes disse sendes direkte til Wahoo support, som håndtere alle hendvendelser vedr. defekt. Når wahoo har godkendt kan denne information sendes til : [email protected] så vil vi sørge for at denne bliver behandlet hurtigst muligt.

 

Skulle du have yderlig spørgsmål, kan du altid ringe til os på telefon 42716600 eller skriv til vores [email protected]